technische services

STORINGSSERVICE: Onze servicecoördinator is realtime op de hoogte van de locatie van de service-technici. Uiteraard zijn ze mobiel bereikbaar en daardoor kunnen we steeds vanuit de ingedeelde werkregio's de dichtstbijzijnde technicus inseinen u snel en adequaat te helpen.

De service-wagens zijn voorzien van een ruime hoeveelheid onderdelen en mocht het benodigde onderdeel onverhoopt niet in de auto aanwezig zijn, dan is een noodreparatie een oplossing om u weer snel op gang te helpen.

Al onze servicetechnici zijn VCA-gediplomeerd en daardoor kunt er op vertrouwen dat zij veilig werken, voor zichzelf en voor u!

Onze SLIJPSERVICE: uw hand- en machinemessen en snijgereedschappen worden vakkundig in onze eigen slijperijen weer scherp en optimaal bruikbaar gemaakt. Daarvoor beschikken zij onder meer over echte "Knechten".

Hakblokken zijn doorgaans van hout en slijten. De gevolgen daarvan zijn niet alleen lastig hakken en pletten, maar ook ernstig rugletsel kan gevolg zijn van ongelijk gesleten hakblok of verkeerde werkhoogte. Dat kan worden verholpen door onze mobiele VLAKSERVICE. De Blokvlak vlakservicewagen komt bij u voor de deur en in de auto -met eigen stroomvoorziening- wordt uw hakblok weer zoals 'ie hoort te zijn: vlak. Ophogen doen we natuurlijk in overleg met u. We werken met regioroutes, we kunnen u exact informeren wanneer de Vlakservice bij u in de omgeving zal zijn. Ook kunnen wij uw kunststof werkbladen vlakken, tot een breedte van 60cm. afgeschaafd worden. Dit kan niet op locatie, u bent uw bladen dus wel even kwijt. Tenzij u er mee naar Gouda rijdt, let op: alleen op afspraak!

KEURINGSSERVICE: Delmo kan voor uw apparatuur de keuringsplicht volgens NEN-3140 verifiëren en bij gebleken verplichting uiteraard de keuringen ook uitvoeren. Daarmee is de veiligheidskeuring in deskundige en vertrouwde handen. U ontvangt per machine een keuringsrapport en goedgekeurde machines worden voorzien van een keuringskenmerk. Wel zo zeker.....voor uw medewerkers en voor u!

Ander onderhoud: MACHINE-ONDERHOUD 
Preventief onderhoud is geen garantie voor storingsvrij werken, maar biedt wel de meeste zekerheid, zeker als het vakkundig uitgevoerd wordt. U kunt daarvoor onderhoudsabonnementen afsluiten, soms is dat een verstandige zaak. Een alternatief is geagendeerd onderhoud. Onze servicecoördinator agendeert voor u periodiek onderhoud, eenmaal, tweemaal of vaker per jaar: geen factuur in januari en dan maar zien wat er van komt.

Indien u ons het onderhoud toevertrouwd, is het letterlijk- in vertrouwde handen.  Onze servicetechnici maken op basis van jarenlange ervaring een onderhoudsplan, stemmen dat met u af en gaan dan volgens dat plan aan het werk. Geen verrassingen dus en door slim te plannen kunnen we met elkaar kosten besparen. Onderhoud aan meerdere en diverse machines kan vaak gecombineerd worden, dan is de tijd optimaal benut.

Indien u kiest voor regulier onderhoud, dan bieden wij u ook een voordeelbundel voor de voorrijkosten. Informeer vrijblijvend naar uw voordeel. Wilt u weten wat dit voor u kan besparen? Bel dan de servicecoördinator: 088-8543 940.