Veelgestelde vragen

Ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen klant worden bij Delmo. U kunt gelijk klant worden via dit formulier. Houd hiervoor uw KvK-nummer bij de hand.

Het is uiteraard ook mogelijk om gelijk klant te worden in één van onze vestigingen. Neem hiervoor een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Waarom zie ik geen prijzen?

icon-down

U kunt alleen prijzen zien als u een account heeft bij Delmo. Bent u geen klant? U kunt zich hier aanmelden.

Bent u al klant bij ons? En heeft u nog geen webshop account? Maak zelf een account aan. Klik bovenaan de webshop op Account en klik op Registreren. Vul de gegevens in en de rest volgt vanzelf.

Waarom kan ik niet inloggen op jullie website?

icon-down

Wanneer u klant bent bij ons en nog geen webshop account heeft, dan kunt u hier een account aanvragen. 

Heeft u al een online account en lukt het niet om in te loggen? Controleer dan of u uw e-mailadres en wachtwoord goed hebt ingevoerd. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan hier. Wij sturen u dan per e-mail een nieuw wachtwoord. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze binnendienst.

De chauffeur heeft mijn bestelling nog niet geleverd, wat moet ik doen?

icon-down

Tijdens uw aanmelding als klant spreken wij gelijk een bezorgvenster met u af. Is dit bezorgvenster nog niet verstreken? Wacht dan met contact opnemen, de chauffeur kan nog steeds langskomen om te leveren. Is het bezorgvenster wel verstreken en bent u nog niet geïnformeerd? Neem dan contact op met onze binnendienst.

Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief en DelmoNU?

icon-down

Wij versturen nieuwsbrieven en DelmoNU’s om onze klanten te infomeren over acties, innovaties, nieuwe artikelen, aanbiedingen, evenementen en overig Delmo nieuws. Wilt u onze nieuwsbrieven ontvangen, ga dan direct naar aanmelden nieuwsbrief.

De DelmoNU wordt per post verstuurd. Wilt u deze graag ontvangen? Meld dit via dit formulier. Dan zorgen wij dat u de DelmoNU ontvangt.

Mag ik een bezorgd product retourneren?

icon-down

Het kan voorkomen dat wij een artikel verkeerd geleverd hebben, u een geleverd artikel foutief heeft besteld of dat de kwaliteit niet voldoet. U kunt gelijk bij levering teruggeven aan de chauffeur.

Is de chauffeur al weg als u bovenstaand constateert? U kunt dan een retouraanvraag aanvragen via uw vertegenwoordiger of onze binnendienst. De retouraanvraag moet wel voldoen aan de voorwaarden.

Hoe gaat Delmo om met mijn persoonlijke gegevens?

icon-down

Door gebruik te maken van een online account geeft u Delmo toestemming om uw gegevens te gebruiken voor onze eigen activiteiten, zoals het toezenden van onze folder. Meer informatie over hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens kunt u vinden ons privacy statement.

Geeft Delmo ook garantie op haar producten?

icon-down

Dit geldt met name voor Delmo Techniek machines. Wij garanderen bij nieuwe machines gedurende twaalf maanden volledige garantie. Bij gereviseerde occasions worden zes maanden gegarandeerd.

Periodiek onderhoud en storingen vallen door onoordeelkundig gebruik buiten deze bepalingen.

Welke openingstijden hanteert Delmo?

icon-down

Alle Delmo vestigingen zijn 24 uur per dag bereikbaar. Op werkdagen bereikt u ons tussen 08.00 en 17.00 uur direct. Maar ook buiten deze uren wordt de telefoon middels doorschakeling persoonlijk beantwoord. Uiteraard zijn wij ook 24/7 bereikbaar via e-mail en bedrijfswhatsapp,  daarmee kunt u uw bestellingen, vragen of opmerkingen aan ons doorgeven.

De magazijnen zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 08:00 tot 17:00 uur. Afhalen, showroombezoek of shoppen buiten deze openingsuren kan natuurlijk ook, maar dan op afspraak.

Zijn de prijzen in- of exclusief BTW?

icon-down

Alle vermelde prijzen op de website, in een catalogus, offerte of aanbiedingen zijn exclusief BTW. Dit geldt ook voor de prijzen van de acties.

Heeft elke Delmo vestiging hetzelfde assortiment?

icon-down

Het complete assortiment van Delmo bestaat uit non-food artikelen en is gericht op de foodprofessional in het algemeen. Zowel Gouda als Groningen en Tilburg beschikken over hetzelfde assortiment.

Ik wil graag mijn product in het Delmo assortiment? (geldt voor leveranciers)

icon-down

Wat leuk dat u uw product vindt passen in ons assortiment. U kunt het beste uw aanvraag indienen via onze binnendienst. Dan komt het bij onze inkopers terecht en zij zullen contact opnemen met u.